Czy jesteś ustalony na wygraną?

Czy jesteś ustalony na wygraną? Rozwój praktyki kosmetycznej wynika z jasności, skupienia, dyscypliny i odwagi, by zobaczyć, dokąd są problemy a wyrównać je.

Dlaczego? Ponieważ nie można przywrócić do równowagi tego, czego się nie wie. Nie możesz podobnie karmić http://www.foit.pl głowy w piasek natomiast wykonywać tego, co zawsze robiłeś, gdyż zostaniesz w tyle.

Potrzebna jest po tej stronie brutalna szczerość. Gdzie są Twoje obszary problemowe, które powstrzymują Cię od momentu większej liczby pacjentów zaś zysków? Czy wiesz, jednakowoż wprost przeciwnie zgadujesz?

Czy jesteś pewien, że to jest to, jednakowoż jest cokolwiek innego, że jest uszkodzony, że nie wiesz o bądź nie dotychczasowy skłonne aż do rozwiązania?

Dowiedzmy się…

Świetnym miejscem aż do rozpoczęcia jest 9-punktowa ocena, która da Ci jasność, której potrzebujesz, by skupić się na tym, co jest najważniejsze w celu Twojej staż oraz Twoich przychodów, żeby rosły.

Wystarczy odpowiedzieć „tak” ewentualnie „nie” na poniższe pytania, by sprawdzić, azali jesteś ustalony na zwycięstwo:

CZY MASZ PLAN MARKETINGOWY, KTÓRY WYKORZYSTUJE KILKA STRATEGII POZYSKIWANIA PACJENTÓW?

Pacjenci kosmetyczni żyją dziś na kanałach multimedialnych tudzież chcą informacji w taki sposób, w który chcą.

Niektórzy potencjalni pacjenci chcą badać Cię na Facebooku.
Niektórzy chcą oglądać Twoje zdjęcia zaś filmy na Instagramie.
Niektórzy chcą http://www.cygal.pl przyglądać się Twój tany na TikTok – żartując, pomimo tego wejdź wcześniej.
Niektórzy chcą czytać Twoje wpisy na blogu
Większość chce przeczytać o Tobie opinie innych Twoich pacjentów kosmetycznych
Niektórzy chcą przejrzeć Twoją stronę internetową spośród dokładnością aż do jednego zęba.

Potrzebujesz przeto strategii tworzenia natomiast dystrybucji treści wzdłuż i wszerz tam, dokąd mogą znajdować się potencjalni pacjenci, tak aby wyciągnąć ich uwagę.

CZY JESTEŚ W STANIE ŚLEDZIĆ SKĄD POCHODZĄ TWOI NOWI PACJENCI?

To jest o mrowie za drogie, iżby robić reklamę dziś natomiast nie wiedzieć, co działa. Kiedy konsultuję się z praktykami, wyciągamy raporty, które mówią nam o źródle skierowania.

Jednak dane te mogą znajdować się niedokładne, podczas gdy dowiadujemy się:

Recepcjonista zupełnie nie zapytał dzwoniącego, w jaki procedura dowiedział się o Tobie
Albo recepcjonistka po prostu kliknęła na pierwsze danie rozwijane geneza skierowania, skoro system komputerowy nie pozwolił jej trwać nadal bez wybrania czegoś
Albo pacjent zostawił puste pole na formularzu przyjęcia pacjenta tudzież pies z kulawą nogą go nie zapytał
Lub chory powiedział „internet”, jak zapytany przez telefon, jednak potem, gdy odwiedza http://www.zdancewicz.pl oraz staje się bardziej komfortowe, kobieta otwiera się, iż naprawdę owo był przyjaciel, kto skierował ją w samej rzeczy białogłowa googled ciebie, poszedł aż do witryny, i potem IG orzec cię

CZY TWÓJ PERSONEL REAGUJE NA NOWE LEADY NATYCHMIAST?

Statystyki pokazują, że 48% biur nie badać na internetowych prowadzi, jako że są one zbyt zajęci względnie nie sądzę, że są one dobrej jakości prowadzi, toteż po co zawracać sobie głowę
Lub niektórzy załoga staż próbować dni dalej tudzież do tego czasu ołowiu wzrosła zimna lub ich konkurenci natychmiast osiągnęły out
Ktokolwiek podąża w górę jak pierwszy ma http://www.majtyka.pl przewagę 1st responder, dlatego trzeba systemu, by skoczyć na tych przewodów natychmiast, kiedy są gorące

CZY TWÓJ PERSONEL TELEFONICZNY KONWERTUJE CO NAJMNIEJ 60% ROZMÓWCÓW NA SPOTKANIA?

Doświadczenie telefoniczne możliwy chory ma spośród praktyką jest brane nazbyt nieznacznie w większości praktyk. Pamiętaj, że nowi pacjenci nigdy nie zamierzają się z Tobą spotkać, jeśli nie mogą spudłować recepcjonistki.

Większość chirurgów spędził fortunę na ich stronie internetowej, iżby być postrzegane jako najlepsze, aliści nie na tyle na umiejętności telefonicznych ich recepcjonistka, którzy reprezentują je.

Tak więc, możliwy chory sprawdził swoją stronę internetową natomiast jest podekscytowany, żeby połączyć się z tobą, aliści później zmienia zdanie, dzwoniąc do biura.
Mogli osiągnąć automatyczną sekretarkę lub irytujące drewno telefoniczne czy też zobojętniały recepcjonista, jaki nie przeszkadza wiązanie z rozmówcą.

Mój zespół oraz ja robimy mystery shopping odkąd powyżej 20 lat tudzież oto, co wiem na pewno… KAŻDA doświadczenie prawdopodobnie wykorzystać spośród http://www.roclawski.pl pomocy w tym zakresie.

I przeciwnie dlatego, że przeszkolono ich raz, nie oznacza, iż pozostają przeszkoleni. Połączenia muszą istnieć monitorowane, skrypty muszą być przestrzegane a obciążenia musi stanowić w miejscu, tym samym everyman telefon jest obsługiwany profesjonalnie.