Jak urobić potencjalnego pacjenta aż do zabiegów kosmetycznych

Jak przekonwertować pacjenta kosmetycznego? Konwersja stawki przypuszczalnie być frustrujące w dzisiejszym konkurencyjnym świecie. Spędziłeś czas, finanse natomiast trud w uzyskaniu potencjalnych pacjentów http://www.laczny.pl z wykorzystaniem drzwi, toż zbyt wielu spośród nich nie zająć z jakiegoś powodu.

Dlaczego nie? Czy to konkurencja? Czy to twój marketing? Czy owo twój personel?

Czego się nauczyłem, konsultując się w tej branży dzięki 20 lat zaś pisząc książkę na ów temat, jest to…

Powodem nr 1, dla którego pacjenci kosmetyczni nie wybierają Ciebie jest to, iż nie czują więzi.

Dobra informacja jest taka, że możesz ów pasztet dosyć łatwo poprawić, iżby zwiększyć własny współczynnik zamykania salonów. http://www.dering.pl

CZEGO TAK NAPRAWDĘ CHCE PACJENT KOSMETYCZNY?

Po pierwsze, zastanów się, co no ściśle mówiąc kupuje pacjent. Emocjonalnie kupują czas, uznanie, prestiż, eudajmonia oraz miłość.

Niektórzy powiedzą Ci, że chcą utrzymywać się konkurencyjni na rynku, mieć wygląd lepiej teraz, kiedy są dopiero co upieczonymi singlami, wybierają się na zjazd klasowy i chcą wzbudzić zawiść przy starego chłopaka.

Najważniejsze jest to, iż twój pacjent kosmetyczny chce głowić się się lepiej – kropka! Wierzą, iż ulepszony aparycja sprawi, że poczują się lepiej we własnej skórze. Teraz muszą wręcz przeciwnie wyszperać odpowiedniego chirurga, jaki im pomoże.

Wiedząc o tym, musisz zająć się ich emocjonalnymi pragnieniami, potrzebami http://www.huczko.pl, obawami a rozczarowaniami. Pacjent kosmetyczny kupuje nadzieję – iż uzyskasz zgodny wynik, przy minimalnym bólu natomiast dyskomforcie, tudzież iż jego egzystencja ulegnie poprawie.

Zajmujesz się skutkiem tego uczuciami. Pacjent czysty chce się czuć wyjątkowy, zrozumiany, ważny, komfortowy, znaczący tudzież szanowany. Chce wiedzieć, iż zależy Ci na przed w charakterze na osobie a iż dasz mu to, czego chce.

Oczekują, iż będą traktowani z życzliwością natomiast szacunkiem i, bez ogródek mówiąc, jeżeli nie otrzymają tych ciepłych, rozmytych uczuć odkąd Ciebie i Twojego http://www.janic.pl personelu, pójdą aż do Twojego konkurenta, kto potraktuje ich lepiej, oraz oni zabiorą ze sobą swoich przyjaciół.

ZACZNIJ NAWIĄZYWAĆ KONTAKT Z PACJENTEM JUŻ PRZY PIERWSZEJ ROZMOWIE

Twoi pacjenci chcą się utożsamiać spośród Tobą zaś Twoim personelem. Jeśli możesz sprawić, iż przypuszczalny chory poczuje się dobrze, aktualny oraz komfortowy, tudzież plus zrozumienie jego potrzeb, są one twoje.

Połączenie zaczyna się od momentu budowania rapportu w toku pierwszej ustalenia telefonicznej spośród pacjentem w Twoim gabinecie.

Konieczne jest, tak aby Twój recepcjonista był przyjazny, optymistyczny, zawołany zaś przeszkolony w używaniu tonu głosu tudzież strategicznych skryptów, żeby „doprowadzić” rozmówcę aż do zarezerwowania konsultacji z Tobą.

W przeciwnym razie, jeśli nie przypadkiem http://www.suchcicki.pl przebyć przez recepcjonistę, w życiu nie zamierzają cię spotkać!

Na przykład, recepcjonistka musi się w pierwszej kolejności przedstawić, tudzież odtąd wyszkolić się imienia dzwoniącego, iżby mogła go świętować dzięki pełny okres trwania rozmowy. Używanie czyjegoś imienia automatycznie tworzy więcej więzi oraz sprawia, iż pacjenci czują się ważniejsi.

Ale recepcjonistka musi stanowić także biegły w zadawaniu konkretnych pytań tudzież uzyskanie odpowiedzi od momentu rozmówcy, kto przenosi je do harmonogramu konsultacji z tobą.

Zadawanie pytań dzwoniącemu, takich jak procedura, którą są zainteresowani, natomiast potem przyrzeczenie ich, że jest to bardzo popularna procedura, którą wykonujesz, stawia ich bardziej swobodnie.

Twój recepcjonista musi egzystować i wprawny w proszeniu o konsultację. Dzwoniący nie będzie po prostu oddać go aż do nich.

Na przykład, dysponować recepcjonista konwersji wcześnie, oferując wybór dwóch następnych dni / czasu wizyty, które są potem dostępne. Jeśli wybiorą jeden, oni idą do przodu.

WIĄZANIE PRZED UMÓWIENIEM SIĘ NA WIZYTĘ

Zbyt niemało czasu między tym, podczas gdy rozmówca dotarł do Ciebie, i tym jak przypuszczalnie Cię odwiedzać jest niebezpieczne. Mogą łatwo ciągnąć badania swoich konkurentów, którzy mogą pomieścić scenariusz rozmówcy lepiej bądź omówić spośród przyjaciółmi, którzy mówią im spośród niego a nie inaczej dalej.

Wypełnij ów trwanie opóźnienia a utrzymywać się w kontakcie z potencjalnym pacjentem do budowania zaufania, w ciągu jak oni czekają na ich konsultacji spośród tobą.

Miej strukturę w miejscu, gdzie „kapie” informacji do nich tak, że są podekscytowani o pokazując się spotkać się spośród tobą osobiście.

Na przykład, kiedy ale wręcz zarezerwują konsultację, wyślij im pocztą lub cyfrowo urzędowy plik informacyjny gwoli pacjentów, kto zawiera list od momentu Ciebie a odręczny notka od momentu koordynatora pacjentów, kto cieszy się na konwent spośród nimi. Dołącz konkretne informacje na rzecz procedury, którą są zainteresowani, swoje opinia natomiast zdjęcie, biografię biura tudzież personelu, zasady tudzież wskazówki.

Kilka dni później, wyślij im swoje kawałki PR spośród linkiem aż do swojego kanału YouTube, tak aby mogli „zobaczyć” cię w charakterze autorytet.

Kilka dni po tym, wyślij im recenzje oraz opinia od chwili innych pacjentów, którzy kochają swoje wyniki spośród linkami aż do konta Instagram, tak aby zauważyć przedtem / po zdjęciach innych pacjentów zamieścił.

Ta „kampania kroplowa” pomaga pacjentowi poczuć się tak, nieledwie w tym momencie Cię poznał natomiast pozycjonuje Cię jak eksperta. W ów procedura pojawiają się one wielce bardziej gotowy, ażeby oznajmić „tak” aż do Ciebie.