Praktyki od czasu dobrych aż do świetnych

Kiedy byłem w szkole biznesu, lekturą obowiązkową było „Good to Great” Jima Collinsa.

Jest owo książka o zarządzaniu, która wyjaśnia, po co niektóre firmy dokonują skoku od dobrego aż do wielkiego… tudzież inne nie.

Profesor spędził tygodnie na analizowaniu tej książki z nami http://www.dominczak.pl studentami, jednakowoż jest pewien rozdział, jaki jest ano apropos naszej branży, że chciałem się poprzednio spośród wami podzielić natomiast nazywa się…

Skondensowałem go bardzo, mimo to oto jego sedno:

Dobre aż do wielkich transformacji nagminnie wyglądają gdy dramatyczne wydarzenia gwoli tych, którzy obserwują spośród zewnątrz, jakkolwiek są ściśle mówiąc organiczne, kumulujące się procesy wewnątrz, które działają dzięki długi czas http://www.charzewski.pl.

Oznacza to, że nie było jednego działania definiującego, kampanii reklamowej albo szczęścia, które zbudowało wielką firmę.

Zamiast tego, dobre i wielkie firmy podążały w ciągu przewidywalnym wzorcem budowania oraz przebijania się, kto wymaga wysiłku, ażeby się rozkręcić, kiedy ciężkie kołowrót zamachowe; wszelako gdy w tej chwili się rozkręci, nabiera rozpędu natomiast trafia w paragraf przełomowy, kto staje się nie aż do zatrzymania a przynosi dramatyczne rezultaty bez dodatkowego wysiłku.

Ale większa część firm działa zgodnie z innego schematu… pętlica zagłady.

Zamiast gromadzić impet, starają się nie uwzględnić bieg budowania i w tej chwili przeskoczyć do punktu przełomowego, stosując jednorazowe taktyki http://www.sudnik.pl, które dają im natychmiastowe, ale krótkoterminowe rezultaty.

Zamiast tego, otrzymują rozczarowujące wyniki, bowiem nie udaje im się zdołać zachować spójnego kierunku, więc próbują innej krótkoterminowej taktyki, żeby być w użyciu natychmiastowe rezultaty a bardziej rozczarowujące wyniki zdarzają się w celu dalszego rozczarowania, zaś w tym momencie są w pętli zagłady tudzież zmierzają aż do katastrofy.

To samo historia się http://www.gierat.pl w praktykach chirurgii plastycznej.

Naiwne ewentualnie przeciętne praktyki gonią wewnątrz krótkoterminowym zyskiem, rzucając czas, pieniądze tudzież zasoby na wszystkie rodzaje błyszczących obiektów obiecujących świat.

Być prawdopodobnie jest owo biznes internetowa przeprojektowanie witryny … ponownie. Lub Google AdWords, które potrzebują budżetu wielu tysięcy dolarów miesięcznie, ewentualnie katalogów, bądź mediów społecznościowych.

Próbują czegoś za pośrednictwem łysek lub dwa, nie podoba się wyniki, toteż skaczą spośród tego do innej strategii obiecując znajdować się świętym Graalem.

Ale w żadnym wypadku nie pozostają wcale długo, tak aby być w użyciu jakąkolwiek trakcję.

Podobnie jest spośród doborem pacjentów.

Wiele pragmatyk iść po one-hit-wonder pacjenta kontra pacjenta kosmetycznego, kto byłby wart 10x ich początkowej inwestycji, jeśliby ulokować plan w miejscu, iżby je pielęgnować, więc dokładnie stają się praktyki „nieopłaconych ambasadorów sprzedaży.

Tak więc, wracając do koncepcji „od dobrego aż do wielkiego”, oto co robi doświadczenie odnosząca sukcesy, żeby wystawać się wielką:

– Tworzą http://www.kocwin.pl mapę kosmetycznego planu przyciągania, konwersji a utrzymania pacjentów.
– Ustalają priorytety w zakresie budżetowania pieniędzy natomiast siły roboczej w kierunku najskuteczniejszych długoterminowych strategii, które sprawdziły się w praktyce.
– Monitorują swoje wyniki oraz dostrajają je na bieżąco.
– Pozostają na kursie i NIE zmieniają kierunku w celu krótkoterminowych zysków.
– Widzą rezultaty, które nieustająco się rozwijają.

Mówiąc inaczej, udane staż określają, kim są ich preferowani i najbardziej dochodowi pacjenci kosmetyczni; potem określają najlepsze sposoby przyciągnięcia tych pacjentów kosmetycznych do nich. Wiążą się, kształcą i budują zaufanie z tym pacjentem przedtem spotkaniem spośród nim. Doskonalą doświadczenia pacjenta z praktyką od chwili pierwszego telefonu, kto wykonują, żeby umówić się na wizytę, do wizyty, konsultacji a dalszych działań. Dają pacjentowi sprawdzian WOW przed, w trakcie, po ich procedurze. Zachęcają, iż pacjent, aby powrócić, recenzja, odnoszą się oraz udostępniać na własnych platformach społecznych, tym samym inni potencjalni pacjenci odkrywają cię natomiast przebyć przez swoje procesy, oraz oni, zbyt, powrót, recenzja, odnoszą się i akcji na społecznych tym samym więcej pacjentów zrobić to samo zaś w samej rzeczy w przyszłości natomiast no dalej.

Więc w tej chwili masz przebieg oraz schemat, jaki buduje rozpęd, wobec tego masz nieporuszony pływ pacjentów kosmetycznych na autopilocie.

To w życiu nie było ważniejsze niż teraz, żeby Twoja praktyka działa gdy przyzwoicie naoliwiona maszyna, która prawdopodobnie przeżyć burze konkurencji a COVID i co popadnie innego przychodzi na polski sposób.

Skontaktuj się ze mną, jeżeli mógłbyś posłużyć się spośród pomocy w tym zakresie. Pracuję z chirurgami plastycznymi od chwili 20 lat tudzież mogę zaoszczędzić Ci bezlik czasu, pieniędzy a kłopotów.