Stres numer pewien w pracy chirurga plastycznego

Nie ma znaczenia, bądź jesteś w praktyce 5 lat ewentualnie 20 lat … Stres nr 1 jako chirurg podatny jest znalezienie solidnego kanału przyciągania pacjentów, na którym jest dozwolone polegać, żeby odwrócić nowych pacjentów.
Nic innego nie ma znaczenia. Nie http://www.cwikowski.pl twoje nowe biuro, nowy laser, jednakowoż niewiarygodny koordynator.

Jeśli nie masz pacjentów kosmetycznych mówiąc właściwie do Ciebie tudzież dając ci pieniądze, jesteś w tarapatach.

Pomyśl o pacjentach kosmetycznych podczas gdy o tlenie. Kiedy masz stały napływ pacjentów kosmetycznych, którzy mówią „tak”, oddychasz z łatwością.

W przeciwnym razie, oddychanie jest odcięte natomiast nie przeżyjesz długo.

A owo nigdy się nie kończy. Niepokój. Nawet jeśliby masz zarezerwowane terminy, azaliż nie czekasz, aż spadnie drugi but?

Studnia była na wyczerpaniu, zaś teraz jest sucha.

Z DRUGIEJ STRONY…

Kiedy masz niezawodny system przyciągania pacjentów na miejscu, oddychasz spokojnie.

Jeśli Twój system składa się z wydawania tysięcy dolarów każdego miesiąca na reklamę, owo jest owo http://www.drazyk.pl część planu, lecz nie pełny plan.

Łatwiejszym sposobem jest permisja istniejącym pacjentom, aby przynieśli Ci nowych pacjentów, w pomysłowy sposób.

To nie wręcz przeciwnie wysoko zmniejsza wydatki na reklamę nowych pacjentów, atoli i zwiększa retencji pacjentów, co jest niezwykle dobrą rzeczą.

Dlaczego?

Ponieważ poleceni pacjenci mają zdrowszy iloraz konwersji aniżeli „obcy pacjenci internetowi”. Poleceni pacjenci wydają dodatkowo więcej na transakcję zaś są w wyższym stopniu skłonni aż do powrotu, w następstwie tego ich atut w całym okresie życia jest znacznie większa http://www.pietrusiewicz.pl.

To sprawia, iż programy polecania pacjentów są w najwyższym stopniu opłacalną natomiast lukratywną strategią marketingową, jaką Twoja praktyka może zastosować.

Przy okazji, możesz się mrowie nauczyć patrząc na to, podczas gdy inne branże wykorzystują programy poleceń do rozwoju swoich firm. Oto parę z nich:

1. PayPal. Oni dokładnie rozdawał darmowe pieniądze, zaś to działało przebojowo gwoli nich. I owo było przedtem social media!
2. Airbnb. Pojedynczy eksploatator w Chinach doprowadził do tysięcy zapisów natomiast setek rezerwacji w ciągu jednego miesiąca.
3. Uber. Mieli wyjątkową opcja prowadzenia wielu programów polecających zarazem – w podobny sposób w celu użytkowników, podczas gdy i http://www.ograbek.pl dla kierowców.
4. $1,000 w podobny sposób dla zwolennika jak tudzież przyjaciela, z pod każdym względem niezłą listą gwiazd!
5. Amazon Prime. Prawdopodobnie pewien spośród najbardziej intensywnie wykorzystywanych programów poleceń w ostatnim czasie.
6. Kiedy pierwsza strona Internetu decyduje się wprawić w ruch oprogramowanie polecający, warto się temu przyjrzeć.

Oczywiście, nie zamierzasz płacić gotówką w środku skierowania pacjentów ze względu na kwestie podziału opłat, aczkolwiek nie jest to powód, by zamknąć własny rozum aż do programu polecającego.

Może nie można wynagradzać wewnątrz skierowania bezpośrednio, kiedy inne firmy mogą, tymczasem na http://www.frymus.pl prawdopodobnie jest dozwolone ewoluować swoją praktykę strategicznie i etycznie, w takim razie trzeba posiadać stanowczy umysł.

Program poleceń jest celowym, systematycznym sposobem zachęcania pacjentów do polecania cię innym.

Ale nie możesz „mieć nadziei”, iż Twoi obecni pacjenci będą trąbić o Tobie.

Pomiędzy ich gorączkowym harmonogramem pracy tudzież niekończącą się listą obowiązków społecznych natomiast rodzinnych, Twoja postępowanie marketingowa jest ostatnią rzeczą, o której myślą.

Musisz zatem sprawić, tak aby owo oni o niej pomyśleli zaś sprawić, żeby przebieg polecania był gwoli nich gdy najłatwiejszy, przez wzgląd czemu Twoi lojalni pacjenci staną się największymi zwolennikami Twojej marki.

CO DECYDUJE O DOBRYM PROGRAMIE POLECEŃ?

Aby aplikacja poleceń miał możliwy wpływ na przyspieszenie Twojego gabinetu kosmetycznego, muszą egzystować następujące kluczowe elementy:

– Łatwy do zrozumienia gwoli pacjentów
– Prosty w obsłudze gwoli personelu
– Zniewalający, wszak opłacalny
– Łatwy aż do śledzenia wyników
– Zabawny i skoncentrowany na pacjentach, a nie na Tobie